JORUN JONASSON

Ålder: 24
Sysselsättning: Konststuderande

Hej Jorun! Innan du berättar om din playlist får du lov att berätta om din bild.
- Det är en bild på mig! Den är tagen i min lägenhet i Lissabon där jag bor för tillfället.
Men ser den inte lite photoboothad ut?
- Jo den är tagen med photobooth. Det var smidigt tycker jag.
Ok. Men berätta om din playlist.
- Jag tycker den blev bra! Men jag har aldrig varit bra på att göra listor. Jag blir för uppslukad i enskilda låtar och så tappar jag helhetsperspektivet.
Playlisten heter iallafall 'Juxaposed leaving'. Fösta delen heter 'Hear me' och utgår från känslan man har när man känner sig som en världsvan medborgare utan personliga eller fysiska gränser. 
Andra delen heter 'Nostalgia' och ska gestalta slaget i ansiktet man får när man inser att man har fel och längtar tillbaka. Gränsen mellan första och andra delen går vid "Happy People" med R. Kelly.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar